-
Spørretimespørsmål
Datert: 16.05.2024
Besvart: 29.05.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Nye Veier AS har beregnet kostnaden for Ringeriksbanen til ca. 33 milliarder kroner, ekskludert mva. Statsråden anslår i sitt NTP-forslag at kostnaden for dobbeltspor på togstrekningen Råde-Fredrikstad blir 23 milliarder kroner. Bane Nor opererer med priser ekskludert mva.
Er da Ringeriksbanen tre ganger så dyr som utbyggingen av togstrekningen Råde-Fredrikstad, som statsråden sa flere ganger i svar på mitt spørsmål i forrige spørretime?
-
Spørretimespørsmål
Datert: 16.05.2024
Fremsatt av: Himanshu Gulati (FrP)
Besvart: 29.05.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
«Kø og kaos» ser ut til å vere eit slagord i dagens regjering, der samferdselsministeren legg opp til å gjere dette skikkeleg gale for sentrale delar av Oslo og Østlandet.
Kan statsråden forklare tankegangen, strategien og kva ein ynskjer å oppnå som eit ledd i slagordet til regjeringa, «nå er det vanlige folks tur», ved å kaste elbilane ut av kollektivfelta, samtidig som vegar blir stengde og det blir planlagt ytterlegere stenging av vegar, fjerning av parkeringsplassar og nedsetting av fartsgrenser, der folket skal plagast mest mogleg?
-
Spørretimespørsmål
Datert: 30.04.2024
Besvart: 15.05.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om kvifor E39 Veibust–Blindheim–Moa er ikkje med i ny Nasjonal transportplan og kvifor er fellesprosjektet Ringeriksbanen og E16 splitta
-
Muntlig spørsmål
Datert: 24.04.2024
Besvart: 24.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om kvifor statsråden vil fortsetje med å innskrenke fridomen folk og næringsliv i byane har til å kunne bruke bilen
-
Muntlig spørsmål
Datert: 24.04.2024
Besvart: 24.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om nedprioriteringen av byene i forslaget til Nasjonal transportplan og hvordan statsråden selv ville opplevd det som ordfører dersom staten sprang fra regningen og lot det være opp til innbyggerne å plukke den opp
-
Muntlig spørsmål
Datert: 24.04.2024
Besvart: 24.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
.om hva statsråden gjør for at ikke hele persontransportsystemet skal bryte sammen ved nedskalering av E6 og E18 inn mot Oslo
-
Muntlig spørsmål
Datert: 24.04.2024
Besvart: 24.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om hvilke tiltak samferdselsministeren har tenkt å sette inn for å bøte på situasjonen som oppstår når elbilene må konkurrere om plassen i de ordinære kjørefeltene i forbindelse med ombygging av to tunneler på ring 1
-
Spørretimespørsmål
Datert: 24.04.2024
Besvart: 15.05.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden mener at Stortinget ikke trenger å vite om den gjeldende reguleringsplan for FRE16 fortsatt vil være gyldig hvis togdelen av fellesprosjektet skrotes
-
Spørretimespørsmål
Datert: 17.04.2024
Besvart: 24.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om regjeringens forslag til Nasjonal transportplan og hvordan folk og bedrifter både i bygd og by vil merke at regjeringen vil motarbeide den jevne veksten i mobilitet for befolkningen
-
Spørretimespørsmål
Datert: 11.04.2024
Besvart: 17.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om hvilken dialog regjeringen har hatt med EU om hvordan Norge kan få mer nasjonal kontroll over trafikken på norsk jernbane
-
Spørretimespørsmål
Datert: 11.04.2024
Fremsatt av: Lavrans Kierulf (FrP)
Besvart: 17.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden vil legge til rette for at midler tildelt gjennom bysamarbeidet i Buskerud som er øremerket lavere billettpriser, i stedet kan brukes for å opprettholde kollektivlinjer som nå blir lagt ned
-
Spørretimespørsmål
Datert: 20.03.2024
Besvart: 17.04.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden kan forklare korleis det er mogleg å skape ein såkalla «bu- og arbeidsmarknadsregion» med bompengenivå på ca. 2 500 kroner i veka, 10 000 kroner i månaden i prosjektet Møreaksen, og korleis Statens vegvesen har tenkt kring dette
-
Muntlig spørsmål
Datert: 28.02.2024
Besvart: 28.02.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
om hvorfor statsråden ikke har sett på mindre dramatiske grep enn å legge ned hele Flytoget
-
Muntlig spørsmål
Datert: 28.02.2024
Besvart: 28.02.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om hva samferdselsministeren konkret har gjort for at kunder på Follobanen skal kunne ha tillit til at det er trygt etter granskingene av problemene av Follobanen og møtene med Bane NOR
-
Spørretimespørsmål
Datert: 23.02.2024
Besvart: 06.03.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden meiner at dieselbussar er like hjelpelause som elbussar vinterstid
-
Spørretimespørsmål
Datert: 15.02.2024
Spørsmålet er trukket tilbake
Samferdselsministeren har hevda at elbussar ikkje fungerer dårlegare enn dieselbussar på vinterstid. Likevel har vi denne vinteren opplevd at over 1 000 bussavgangar har blitt kansellert i Oslo-området på ein dag fordi elbussane har stått i sju steinar. Det same har ein opplevd med elbilar til heimesjukepleie og heimehjelp i kommunane, som har stått i ladekø i staden for å hjelpe dei eldre.
Meiner statsråden at når det har vore 21 minus utanfor og 20 minus og skøytebane inne i bussen, at dieselbussar er like hjelpelause som elbussar?
-
Spørretimespørsmål
Datert: 07.02.2024
Besvart: 14.02.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden kan lese opp den ulovlege låneavtalen som Statens vegvesen har inngått med Møreaksen AS og legge fram dokumentasjon på at avtalen er terminert
-
Spørretimespørsmål
Datert: 30.01.2024
Besvart: 07.02.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden kan forklare korleis Statens vegvesen kan sitte på mange ulike roller og på fleire sider av bordet og drive lobbyverksemd direkte mot sin eigen vegdirektør og Stortinget
-
Muntlig spørsmål
Datert: 10.01.2024
Besvart: 10.01.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om statsråden kan svare om det er regjeringa eller fylkespolitikarane som veit kva som er den beste måten å sikra eit anstendig kollektivtilbod for kystbefolkningen i Rogaland
-
Muntlig spørsmål
Datert: 10.01.2024
Besvart: 10.01.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård
Om samferdselsministeren garantere at regjeringen har brukt alle muligheter for å sikre at persontogtrafikken ikke privatiseres ytterligere