Publikasjon
Barne- og familiedepartementet Ot.prp. nr. 60 (1990—91) Om lov om endring i lov 16 juni 1972 nr 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår
Bildenummer
av 4
Last ned publikasjonen
Publikasjonen tilhører sak(er):
2. Endring i lov 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår. (Adgang for Forbrukerombudet til å bringe prinsipielle saker inn for Markedsrådet; utvidelse av Forbrukerombudets kompetanse til også å omfatte tilsyn med TV-reklame.)
2. Endring i lov 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår. (Adgang for Forbrukerombudet til å bringe prinsipielle saker inn for Markedsrådet; utvidelse av Forbrukerombudets kompetanse til også å omfatte tilsyn med TV-reklame.)
2. Endring i lov 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår. (Adgang for Forbrukerombudet til å bringe prinsipielle saker inn for Markedsrådet; utvidelse av Forbrukerombudets kompetanse til også å omfatte tilsyn med TV-reklame.)