Publikasjon
Besl. O. nr. 26 (2004-2005) Odelstingsbeslutning nr. 26 Jf. Innst. O. nr. 22 (2004-2005) og Ot.prp. nr. 92 (2003-2004)
Bildenummer
av 2
Last ned publikasjonen
Publikasjonen tilhøyrer sak(er):
4. Lov om endringar i lov 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår (markedsføringsloven). (Regulering av retten til å sende elektronisk reklame til mottakere som ikke har bedt om det; forhåndssamtykke.) (Vedlegg: Europaparlaments- og rådsdirektiv 2002/58/EF av 12.7.2002 om behandling av personopplysninger og personvern i sektoren for elektronisk kommunikasjon (direktivet om personvern og elektronisk kommunikasjon).)
6. Lov om endringar i lov 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår (markedsføringsloven). (Regulering av retten til å sende elektronisk reklame til mottakere som ikke har bedt om det; forhåndssamtykke.) (Vedlegg: Europaparlaments- og rådsdirektiv 2002/58/EF av 12.7.2002 om behandling av personopplysninger og personvern i sektoren for elektronisk kommunikasjon (direktivet om personvern og elektronisk kommunikasjon).)
1. Lov om endringar i lov 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår (markedsføringsloven). (Regulering av retten til å sende elektronisk reklame til mottakere som ikke har bedt om det; forhåndssamtykke.) (Vedlegg: Europaparlaments- og rådsdirektiv 2002/58/EF av 12.7.2002 om behandling av personopplysninger og personvern i sektoren for elektronisk kommunikasjon (direktivet om personvern og elektronisk kommunikasjon).)