Skriftlige spørsmål og svar

Liste over skriftlige besvarelser. Skriftlige spørsmål er en kort spørsmålsform, og er ikke gjenstand for debatt i Stortinget.

Avgrens utvalget

Finn spørsmål til skriftlig besvarelse etter

Sve, Frank Edvard (1 - 20 av 310)
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:2315 (2024-2025)

    Innlevert: 26.05.2025

    Sendt: 26.05.2025

    Besvart: 02.06.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselministeren leggje fram kor mykje av skattebetalarane sine pengar som vart forbrukt i prosjektet Møreaksen i Statens vegvesen region midt, frå og med juli 2024 og fram til dags dato, både i reine kroner men også om der er brukt personell ressurser til dette skrota vegprosjektet?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:2313 (2024-2025)

    Innlevert: 26.05.2025

    Sendt: 26.05.2025

    Besvart: 02.06.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren forklare kvifor AP no i valgkampen ikkje står bak eigen vedteken NTP, og kan samferdselsministeren forklare mulige konsekvensar av at no AP prioriterer Møreaksen i Møre og Romsda til mange titals milliard kr, som var teke ut av NTP dei neste 12 åra grunnet manglande midlar, og kva konsekvensar dette vil kunne få for bevilgninger til heilt nødvendige områder som til dømes vedlikehold av fylkesvegane samt dei prioiterte vegprosjekta som no ligg inne i Statens vegvesen sitt handlingsprogram dei neste 6 åra?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:2135 (2024-2025)

    Innlevert: 07.05.2025

    Sendt: 07.05.2025

    Besvart: 14.05.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren leggje fram erfaringstall frå desse utbedrings strekningane i Hallingdalen og gjennom Østerdalen på RV 3, ca. kostnad Statens vegvesen har oppnådd som meterpris for ny utbedra veg?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:2134 (2024-2025)

    Innlevert: 07.05.2025

    Sendt: 07.05.2025

    Besvart: 13.05.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Ifølge en ny rapport fra OFV har stengingen av kollektivfeltene for elbil på E18 og E 6 rundt Oslo medført mer kø og bruk av lokalveisystemet samtidig som trafikken gjennom Oslo har økt. Videre har forsinkelseskostnadene økt betydelig og køene er anslått nå å koste nærmere to milliarder kroner i året. Hvordan stiller statsråden seg til de nye opplysninger om konsekvensene av stengingen av kollektivfeltene for elbiler?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til justis- og beredskapsministeren

    Dokument nr. 15:2101 (2024-2025)

    Innlevert: 03.05.2025

    Sendt: 05.05.2025

    Besvart: 07.05.2025 av justis- og beredskapsminister Astri Aas-Hansen

    Kan statsråden leggje fram dokumentasjon om nødvendige avtalar mellom politiet og dei berørte kommunane for beredskap for fjellskred frå Åkneset og Heggurdaksla, der kommunane kan nytte nødvarsel i gul og orange beredskap jamf. beredskapsplanverket for fjellskred frå Åknes og Heggurdaksla, dokumentert med arkiv nr. eller vedlagt avtalen, og - dersom slik avtale ikkje eksisterar kan statsråden då forklare korleis befolkningsvarslinga fungerar i praksis når tidligare gjeldande varslingssystem er avvikla?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til justis- og beredskapsministeren

    Dokument nr. 15:2023 (2024-2025)

    Innlevert: 24.04.2025

    Sendt: 25.04.2025

    Rette vedkommende: Energiministeren

    Besvart: 02.05.2025 av energiminister Terje Aasland

    Når eigarkommunane for Åknes /Tafjord IKS nå har besluttet å legge ned selskapet, avvikle befolkningsvarslingen slik som tyfonanlegg i heile Storfjorden, UMS befolkningsvarsling som er grundig bygd opp for raskt kunne varsle felles alle som oppholder seg i flodbylgjeområdet for eit ras fra Åkneset, der det overhode ikkje er klart hvordan den einskilde kommune nå videre skal liksom organisere dette på eiga hand, og er befolkninga nå trygg. Spørsmålet er, vil dette vere i tråd med TEK17, og krava i § 7,4, og er dette forsvarleg?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1904 (2024-2025)

    Innlevert: 09.04.2025

    Sendt: 09.04.2025

    Besvart: 22.04.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren redegjøre for lovverket og dagens reguleringer av HC-parkering, og om regjeringen vurderer å gjøre HC-parkeringene kostnadsfritt for brukerne?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til forsvarsministeren

    Dokument nr. 15:1902 (2024-2025)

    Innlevert: 09.04.2025

    Sendt: 09.04.2025

    Besvart: 25.04.2025 av forsvarsminister Tore Onshuus Sandvik

    Kan forsvarsministeren dokumentere og legge frem de sikkerhetsvurderingene som er gjennomført og lagt til grunn og vurdert når det gjelder kinesiske el-maskiner i bruk på prosjekter på Norske forsvarsinstallasjoner/prosjekter?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1809 (2024-2025)

    Innlevert: 31.03.2025

    Sendt: 31.03.2025

    Besvart: 08.04.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan statsråden redegjøre for om det er gjort noen vurdering av betydningen av elektrifisering av bilparken i Norge med hensyn til beredskapen i en krigs- eller krisesituasjon og de langsiktige beredskapskonsekvensene av målsettingen om at det bare skal selges nullutslippsbiler i det norske kjøretøymarkedet?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1806 (2024-2025)

    Innlevert: 31.03.2025

    Sendt: 31.03.2025

    Besvart: 07.04.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Det er gjennomført en rapport i Sverige som er bakgrunnen for at de ikke kjøper kinesiske busser lenger. Kan statsråden vise til hva kunnskap Norge sitter med som gjør at en vurderer dette helt annerledes, og kan samferdselsministeren sende over VY sine sikkerhetsvurderinger i saken ang. kjøp av kinesiske busser som omtalt i Aftenposten?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1738 (2024-2025)

    Innlevert: 25.03.2025

    Sendt: 25.03.2025

    Besvart: 31.03.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren, med bakgrunn i sitt svar på spørsmål. 1657, forklare kvifor det er ein risiko dersom norske bilar som er EU-godkjent i eit EØS-land eller EU-land køyrer på norske vegar når det tydelegvis IKKJE er ein risiko at utanlandske bilar, bobilar osv. frå EØS og EU land køyrer fritt på norske vegar UTAN at vår nasjonale kontrollpunkt er kontrollert på grensa, og har samferdselsministeren med slik argumentasjon tenkt å forby utenlandske bilar på norske vegar?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1657 (2024-2025)

    Innlevert: 18.03.2025

    Sendt: 18.03.2025

    Besvart: 24.03.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren forklare kvifor ein EU-kontroll av norske bilar IKKJE kan gjennomførast i eit EU-land av godkjente verkstadar til slike kontrollar der?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1655 (2024-2025)

    Innlevert: 18.03.2025

    Sendt: 18.03.2025

    Rette vedkommende: Fiskeri- og havministeren

    Besvart: 25.03.2025 av fiskeri- og havminister Marianne Sivertsen Næss

    Kan statsråden forklare kvifor staten ved AP-regjeringa setter Herøy kommune i "stikken" og springer ifrå rekninga, og lar ei lita kommune som Herøy sete igjen med heile rekninga på 9,1 million kr etter ein forskotteringsavtale med Kystverket og staten, i ei sak der staten ved Kystverket og statsforvaltaren heile tida har vore ansvarleg part i planarbeidet som kommunen har gjennomført på vegner av staten?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1475 (2024-2025)

    Innlevert: 05.03.2025

    Sendt: 06.03.2025

    Besvart: 13.03.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren forklare korleis eit tenkt forbud mot varsling av veiforhold og kontrollar skal kunne foregå i praksis, kva politiressurser ein trenger til dette, og ikkje minst kvifor politiet ikkje er meir synleg ute i trafikkbildet?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1293 (2024-2025)

    Innlevert: 18.02.2025

    Sendt: 18.02.2025

    Besvart: 24.02.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren forklare om førarane av dei omtalte leddbussane i til dømes Oslo, faktisk har av førarkort for så lange køyretøy med hengar, buss med hengar som desse leddbussane faktisk har?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1288 (2024-2025)

    Innlevert: 18.02.2025

    Sendt: 18.02.2025

    Besvart: 21.02.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kan samferdselsministeren forklare kvifor eg som stortingsrepresentant ikkje har fått innsyn i dette talmaterialet frå Statens vegvesen region midt ang. Romsdalsaksen kontra Møreaksen, der statsråden nektar meg innsyn medan media får dette, og som no syner at Statens vegvesen region Vest sine ekspertvurderinger vart auka med heile 7,7 milliard kr, som kan sjå ut til å vere direkte manipulering av tall, og kan statsråden forklare kva konsekvenser dette får for Statens vegvesen region midt (-minner statsråden om grunnlovens § 82)?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til finansministeren

    Dokument nr. 15:1183 (2024-2025)

    Innlevert: 11.02.2025

    Sendt: 12.02.2025

    Rette vedkommende: Klima- og miljøministeren

    Besvart: 20.02.2025 av klima- og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen

    Skyhøye drivstoffpriser har rammet både husholdninger og næringsliv, kanskje særlig transportbedrifter samt bygg og anlegg. I Sverige har regjeringen blant annet redusert kravene til innblanding av biodrivstoff for å bringe drivstoffprisene ned noe som har gitt betydelig effekt. Kan statsråden redegjøre for om regjeringen vil vurdere en tilsvarende reduksjon i omsetningskravet for biodrivstoff som et ledd i å få prisene ned til nytte for både husholdninger og næringsliv?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1181 (2024-2025)

    Innlevert: 11.02.2025

    Sendt: 11.02.2025

    Besvart: 14.02.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Kva har samferdselsministeren tenkt å gjere med resultatet av si eiga regjering innan samferdsel, der regjeringa sin NTP var 24 pst. lavare enn den som vart lagt fram i 2021, og der det har rådet kø og kaos både på veg og jernbane, og har samferdselsministeren tenkt å snart gjere noko fornuftige og varige grep, slik som å åpne opp kollektivfelta på E-18 og dermed få slutt på kø og kaoset der?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1082 (2024-2025)

    Innlevert: 03.02.2025

    Sendt: 04.02.2025

    Besvart: 11.02.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Vil samferdselsministeren ta fatt i utfordringene til godsoperatørene ved Raumabanen med bakgrunn i enda en stenging av Dovrebanen, og hva har statsråden og regjeringen tenkt å foreta seg med avbøtende tiltak i denne saken?
  • Skriftlig spørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

    Dokument nr. 15:1020 (2024-2025)

    Innlevert: 26.01.2025

    Sendt: 03.02.2025

    Besvart: 11.02.2025 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

    Vil samferdselsministeren rydde opp i saka angående ansvar, kostnadsfordeling og sørge for at beredskapen fortsatt er på plass for befolkninga i Geiranger, Eidsdal og Nordal i Stranda og Fjord kommune, gjeldande ferjesambandet Eidsdal-Linge, eller har samferdselsministeren tenkt å bruke enda eit halvår på å trenere denne saka, som i så fall betyr at ei ny borgarleg regjering må rydde opp i dette?