May Britt Vihovde (V): 30. mai då. sa samferdselsministeren nei til å bruke ekstraordinære kollektivmidlar til Trondheimsregionen til "midtbysløyfe" på Gråkallbanen. Bystyret i Trondheim har tidlegare gått inn for at sporvegen skal styrkjast, og at satsing på A/S Gråkallbanen med linjeutviding i Midtbyen derfor er viktig.
Meiner statsråden han har fylgd samferdselskomiteen si tilråding, når han ser bort frå vedtaket frå Trondheim kommune?
Begrunnelse
I Budsjett-innst. S. nr. 13 (2000-2001) viser fleirtalet frå Arbeiderpartiet, Kristelig folkeparti, Senterpartiet og Venstre til budsjettforliket, der det vart sett av 140 mill. kroner til kollektivtransport, jf. 5.9.5.2 Kollektivtransport, og seier vidare:
"Flertallet mener bruken av midlene må innrettes mot den hovedmålsetting å få flere til å velge kollektive transportløsninger framfor privatbil (...) Flertallet forutsetter at fylkeskommunene og byregionene selv får stor frihet til å disponere disse midlene til kollektivtrafikk, og at midlene kan brukes til både investeringer, drift og driftsrettet infrastruktur.(...). Flertallet ser med bekymring på at kollektive transportmiddel tar en mindre del av trafikkveksten enn biltrafikken. Flertallet er opptatt av å etablere gode og miljøvennlige reisevaner, og ønsker å øke antallet som reiser kollektivt"
I denne saka har fylkeskommunen køyrd over fleirtalet i kommunen, det er enno for tidleg å seia kven av innbyggarane i Trondheim som skal få betre busstilbod, men pengane skal blant anna gå til å betra kollektivfelta, seier direktøren i Trondheim Trafikkselskap A/S (Adresseavisen 31. 05. 01).