Hallgeir H. Langeland (SV): Viser til statsråden sitt svar på mitt spørsmål nr. 152. Her kjem statsråden med eit par upresise og feilaktige påstandar. For det fyrste er det Forbrukarombodet og ikkje Posten som er rett klageinstans med omsyn til uønska uadressert reklame. Forbrukarombodet hevdar på sine nettsider at dei mottek jamleg klagar, altså det motsette av kva statsråden uttalar i sitt svar.
Kan statsråden svare på om ikkje Posten ved si oppmoding om å fjerna reservasjonsmerka har trått over grensa for gjeldande konsesjonskrav?
Begrunnelse
I Posten si konsesjon er det eit krav til reservasjonsording. Ordninga med rett til reservasjon er støtta av mellom andre miljøverndepartementet i kampen mot unødig papirsløsing. Forbrukarombodet og organisasjonen Grønn Hverdag er i kontakt med forbrukarar som ikkje er nøgd med Posten si alminnelege handsaming av ordninga. Når Posten i tillegg samrører med ein av sine store kundar i eit forsøk på å undergrava reservasjonsordninga, må ein spørje seg om ikkje statsråden tek for lett på saka.