Ingebrigt S. Sørfonn (KrF): Rundt forrige årsskifte vart det sett inn hurtiggåande gassdrivne ferger i dei viktige E-39 sambanda Halhjem-Sandvikvåg og Mortavika-Arsvågen. Etter nærare eit års drift er frustrasjonen stor hos brukarane. Dette gjeld særleg Halhjem-Sandvikvåg. Regulariteten er dårleg. Korrespondansen med andre kommunikasjonsmidlar sviktar ofte. Rutetidene er ikkje tilpassa tidlege og seine flyruter frå/til Flesland.
Vil statsråden føreta ei evaluering av erfaringane etter eit års drift med dei nye gassfergene?
Begrunnelse
Nye hurtiggåande gassferger i dei to nemnde sambanda skulle representera eit tidsskille når det gjaldt modernisering og effektivisering. I tillegg til ein betydeleg miljøgevinst skulle reisetida nedkortast og ulempene for fergeavhengige samfunn skulle reduserast.
Etter nærare eit års erfaring med dei nye fergene er frustrasjonen stor hos brukarane, særleg når det gjeld sambandet Halhjem-Sandvikvåg. Denne frustrasjonen gjeld alle brukargrupper. Næringslivet opplever dette som reine nedturen.
Særleg 4 forhold trer fra:
- C-avgangane i ruteplanen er svært ofte ute av drift. Det er faktisk så ille at mange har slutta å rekne med C-avgangane når dei skal planleggja reiser.
- Rutetidene frå Sandvikvåg er ikkje tilpassa første flyangang frå Flesland, og heller ikkje tilsvarande frå Halhjem når det gjeld siste flyankomst til Flesland om kvelden/natta.
- Korrespondanse for lokale og gjennomgåande bussar og hurtigbåtar verkar svært tilfeldig.
Resultatet vert ofte lang ventetid og brotne avtalar.
- Operatøren annonserer ikkje rutetidene på internettløysingar for kollektivtrafikken eller i ruteopplysning for Hordaland på telefon 177.