Liv Kari Eskeland (H): Kva vil departementet foreta seg etter at SVV har merka E6 langs rasutsette Langnesberga med «kode rød», og kor mykje pengar vil ein bruke på forsterka patruljering og midlertidige tiltak inntil endeleg tiltaksplan ligg føre, og er statsråden fornøgd med fremdriften på arbeida med fagleg rapport og skredførebygging?
Begrunnelse
Den rasutsette strekninga på E6 forbi Langnesberga har no havna på Statens vegvesen si liste som definerer høgt rasutsette vegstrekningar. Dette er etter fleire ras det siste halve året. I tillegg er det konstatert at sjølve vegfyllinga har stort risikopotensiale for utgliding av vegfylling på grunn av stor sjøgang i Snåsavatnet som følje av sterk vind. Geologar stadfestar at det er sannsynleg at nye ras vil skje.
Det hastar med å setje i verk tiltak, men det går seint å få avklaring på tilfredsstillande sikring og val av permanent løysing. Vi erfarer no at det vert jobba med ein skredfagleg rapport som vil kome til hausten, der det vert vurdert overvaking av store steinblokker som ligg i fjellsida over E6. Likevel er det krevjande å vite at ein vel å bruke myke midlar på overvaking som kunne vore nytta på reelle tiltak.