Søk
Søk i saker og publikasjoner fra Stortinget og regjeringen og redaksjonelle artikler tilbake til 1996. For historiske saker, se eget søk.
Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Dokument nr. 15:782 (2011-2012)
Innlevert: 06.02.2012
Sendt: 07.02.2012
Besvart: 13.02.2012 av samferdselsminister Magnhild Meltveit Kleppa

Åge Starheim (FrP): Nikkino borerigg vart demobrukt av Statens vegvesen i 2002. Iflg. skriv frå samf.minister Kleppa har statsråden påstått at denne boreriggen var tilbakelevert til eigar, noko skriv frå Statens vegvesen, datert 15.06.10, med referanse 2010/024999-02, viser ikkje er tilfelle.
Synes statsråden at det er rett av statsråden å framsetje urikte påstandar/svar på spørsmål frå eigar av Nikkino borerigg om tilbakelevering av denne boreriggen?
Eg viser til skriv frå Statens vegvesen til eigar av Nikkino borerigg, datert 15.06.2010, med referanse 2010/024999-02, og skriv frå eigar av Nikkino borerigg til Samferdsledepartementet, datert 03.11.2011.

Magnhild Meltveit Kleppa: Eg viser til spørsmål nr. 615 til skriftleg svar i 2010 om den same saka. Eg har ingen kommentar utover det som alt er svara ut i spørsmål nr. 615.
For svar på skriftlig spørsmål nr. 615 (2009-2010), se lenke:
http://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Sporsmal/Skriftlige-sporsmal-og-svar/Skriftlig-sporsmal/?qid=45620