Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Skriftlig spørsmål fra Lars Haltbrekken (SV) til samferdselsministeren

Dokument nr. 15:2042 (2018-2019)

Innlevert: 05.08.2019
Sendt: 05.08.2019
Besvart: 13.08.2019 av samferdselsminister Jon Georg Dale

Lars Haltbrekken (SV)

Spørsmål

Lars Haltbrekken (SV): Hvem kan gi syklister tillatelse til å svinge til høyre i lyskryss når det er rødt lys, kan en kommune med skiltmyndighet gjøre det eller er det en sak som Samferdselsdepartementet/Vegdirektoratet må avgjøre, og i tillegg ber jeg om å få en oversikt over land/byer hvor dette er tillatt?

Begrunnelse

Jon Georg Dale (FrP)

Svar

Jon Georg Dale: Det er naudsynt med ei endring i skiltforskrifta for å tillata syklande i sykkelfelt å svinga til høgre i lyskryss på raudt lys. Berre Samferdselsdepartementet har fullmakt til å endra forskrifta.
Vi er allereie i gong med å sjå på ein slik endring i skiltforskrifta. Saman med Vegdirektoratet skal Samferdselsdepartementet nå vurdera om det er formålstenleg å innføra ein slik regel i Noreg. Departementet har pr. i dag ikkje oversikt over korleis dette er regulert i andre land. Ei slik oversikt vil måtta hentast inn i samband med det kommande utgreiingsarbeidet.