Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Eli Sollied Øveraas (Sp) til helseministeren

Om kven som har _myndigheit til å leggje ned sjukehus_ - regionstyra for helseføretaka eller Stortinget

Datert: 09.01.2002
Besvart: 16.01.2002 av helseminister Dagfinn Høybråten

Eli Sollied Øveraas (Sp)

Spørsmål

Eli Sollied Øveraas (Sp): Etter at staten overtok sjukehusa frå 1. januar 2002 har ansvaret for drift, funksjonsfordeling og ressursforvaltning blitt overført til dei ulike regionstyra for helseforetaka. I Møre og Romsdal har det vore brei politisk semje om å oppretthalde dei fire sjukehusa i Volda, Ålesund, Molde og Kristiansund.
Har helseforetaka også myndigheit til å legge ned sjukehus, eller er det Stortinget, og berre Stortinget, som har denne myndigheita?

Les hele debatten