Søk
Søk i saker og publikasjoner fra Stortinget og regjeringen og redaksjonelle artikler tilbake til 1996. For historiske saker, se eget søk.
Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Om kven som har _myndigheit til å leggje ned sjukehus_ - regionstyra for helseføretaka eller Stortinget
Datert: 09.01.2002
Besvart: 16.01.2002 av helseminister Dagfinn Høybråten

Eli Sollied Øveraas (Sp): Etter at staten overtok sjukehusa frå 1. januar 2002 har ansvaret for drift, funksjonsfordeling og ressursforvaltning blitt overført til dei ulike regionstyra for helseforetaka. I Møre og Romsdal har det vore brei politisk semje om å oppretthalde dei fire sjukehusa i Volda, Ålesund, Molde og Kristiansund.
Har helseforetaka også myndigheit til å legge ned sjukehus, eller er det Stortinget, og berre Stortinget, som har denne myndigheita?