Søk
Søk i saker og publikasjoner fra Stortinget og regjeringen og redaksjonelle artikler tilbake til 1996. For historiske saker, se eget søk.
Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Om å få oppfylt Stortingets vedtak om å medvirke til at bruk av _hospits som boligløsning for barnefamiler og enslige barn og ungdommer_ opphører
Datert: 23.05.2002
Besvart: 29.05.2002 av kommunal- og regionalminister Erna Solberg

Heikki Eidsvoll Holmås (SV): Stortinget bad Regjeringen i forbindelse med utjevningsmeldingen om å "medvirke til at bruk av hospits som boligløsninger for barnefamilier og enslige barn og ungdom opphører". På tross av dette slår Dagsavisen den 22. mai d.å. fast av flere hundre barn bodde på hospits.
Når har Regjeringen planlagt å få oppfylt Stortingets vedtak?