Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Muntlig spørsmål fra Åslaug Haga (Sp) til statsministeren

Om hvorvidt statsministeren mener at USA kjører et akseptabelt løp i FN, og hvordan han veier hva man kan oppnå med _en militær aksjon i Irak_, opp mot den risikoen en vil ta med et militært angrep

Datert: 29.01.2003
Besvart: 29.01.2003 av statsminister Kjell Magne Bondevik

Åslaug Haga (Sp)

Spørsmål

Ved å trykke på «Les hele debatten»-lenken under kommer du til referatet fra stortingsmøtet, der spørsmålet og svaret er gjengitt.

Les hele debatten