Søk
Søk i saker og publikasjoner fra Stortinget og regjeringen og redaksjonelle artikler tilbake til 1996. For historiske saker, se eget søk.
Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Om tilhøve som minner om _sosial dumping av utanlandske arbeidstakarar ved anlegget på Mongstad_, og om å ta initiativ overfor Statoil for å få openheit i arbeidsvilkåra
Datert: 06.03.2003
Besvart: 26.03.2003 av olje- og energiminister Einar Steensnæs

Ranveig Frøiland (A): Ved anlegget på Mongstad er det mange anleggsarbeidarar frå bl.a. Polen som Statoil har ansvaret for under utbygginga. Det vart opplyst i NRK at dei ikkje kjente til kva løner underleverandørane deira gav arbeidstakarane sine, og heller ikkje hadde dei rett på innsyn i desse tilhøva. Desse tilhøva minner om sosial dumping av utanlandske arbeidstakarar.
Vil statsråden ta initiativ ovafor Statoil for å få openhet i arbeidsvilkåra?