Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Ranveig Frøiland (A) til olje- og energiministeren

Om tilhøve som minner om _sosial dumping av utanlandske arbeidstakarar ved anlegget på Mongstad_, og om å ta initiativ overfor Statoil for å få openheit i arbeidsvilkåra

Datert: 06.03.2003
Besvart: 26.03.2003 av olje- og energiminister Einar Steensnæs

Ranveig Frøiland (A)

Spørsmål

Ranveig Frøiland (A): Ved anlegget på Mongstad er det mange anleggsarbeidarar frå bl.a. Polen som Statoil har ansvaret for under utbygginga. Det vart opplyst i NRK at dei ikkje kjente til kva løner underleverandørane deira gav arbeidstakarane sine, og heller ikkje hadde dei rett på innsyn i desse tilhøva. Desse tilhøva minner om sosial dumping av utanlandske arbeidstakarar.
Vil statsråden ta initiativ ovafor Statoil for å få openhet i arbeidsvilkåra?

Les hele debatten