Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Muntlig spørsmål fra Erna Solberg (H) til statsministeren

Om hvorvidt bruk av _veto er den nye europapolitikken_, på bakgrunn av at Regjeringen varsler at man eventuelt vil være imot et tjenestedirektiv og det nye kjemikaliedirektivet

Datert: 09.11.2005
Besvart: 09.11.2005 av statsminister Jens Stoltenberg

Erna Solberg (H)

Spørsmål

Ved å trykke på «Les hele debatten»-lenken under kommer du til referatet fra stortingsmøtet, der spørsmålet og svaret er gjengitt.

Les hele debatten