Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Muntlig spørsmål fra Odd Einar Dørum (V) til kunnskapsministeren

Om _byråkratiseringen i skolen_ og statsrådens holdning til lærernes frustrasjon over dette

Datert: 05.04.2006
Besvart: 05.04.2006 av kunnskapsminister Øystein Djupedal

Odd Einar Dørum (V)

Spørsmål

Ved å trykke på «Les hele debatten»-lenken under kommer du til referatet fra stortingsmøtet, der spørsmålet og svaret er gjengitt.

Les hele debatten