Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Gunnar Kvassheim (V) til fornyings- og administrasjonsministeren

Om å medvirke til at _statlig sektor praktiserer den nye offentlighetsloven_ i henhold til lovens bokstav og intensjon

Datert: 16.04.2009
Besvart: 06.05.2009 av fornyings- og administrasjonsminister Heidi Grande Røys

Gunnar Kvassheim (V)

Spørsmål

Gunnar Kvassheim (V): Med virkning fra 1. januar 2009 har vi fått en ny offentlighetslov. Den nye loven skal bidra til økt innsyn i offentlig forvaltning.
Hvordan vil statsråden medvirke til at statlig sektor praktiserer den nye loven i henhold til lovens bokstav og intensjon?

Les hele debatten