Søk
Søk i saker og publikasjoner fra Stortinget og regjeringen og redaksjonelle artikler tilbake til 1996. For historiske saker, se eget søk.
Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Om at mange _vedprodusenter sliter økonomisk_, og hvorvidt statsråden ser at denne næringen har dårligere rammevilkår enn andre varmeprodusenter
Datert: 06.05.2010
Besvart: 12.05.2010 av landbruks- og matminister Lars Peder Brekk

Per Roar Bredvold (FrP): Med den lange og kalde vinteren 2009-2010 friskt i minne, er det mange som kan takke vedprodusentene for en grei innetemperatur. Men mange vedprodusenter sliter økonomisk og mener at deres næring har dårligere rammevilkår enn andre varmeprodusenter, som for eksempel strøm, varmepumper og pelletsovner.
Ser statsråden denne forskjellen?