Søk
Søk i saker og publikasjoner fra Stortinget og regjeringen og redaksjonelle artikler tilbake til 1996. For historiske saker, se eget søk.
Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Om hvorvidt statsråden vil benekte at det i et møte med Helse Midt-Norge kom frem at Helse- og omsorgsdepartementet vil ha _sykehus i Helse Nordmøre og Romsdal_, og at dette skal plasseres så nært Kristiansund at det blir akseptert av den politiske ledelsen der
Datert: 21.12.2010
Besvart: 12.01.2011 av helse- og omsorgsminister Anne-Grete Strøm-Erichsen

Bent Høie (H): I et referat fra møte 18. februar 2010 mellom Helse- og omsorgsdepartementet og Helse Midt-Norge kommer det frem at Helse- og omsorgsdepartementet vil ha sykehus i Helse Nord Møre og Romsdal, og at dette skal plasseres så nært Kristiansund at det blir akseptert av den politiske ledelsen der.
Vil statsråden benekte at dette ble uttrykt på dette møte av den politiske ledelsen?