Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Frank Edvard Sve (FrP) til samferdselsministeren

Om å gjere noko med det enorme vegetterslepet på fylkesvegane som har oppstått etter at fylkeskommunen overtok ansvaret for desse, førre gong det var raud-grøn regjering

Datert: 09.03.2022
Besvart: 30.03.2022 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

Frank Edvard Sve (FrP)

Spørsmål

Frank Edvard Sve (FrP): Fylkeskommunane har ansvaret for store delar av vegnettet og ferjedrifta her i landet. Dei gamle riksvegane og riksvegferjene vart tvinga over til fylkeskommuane førre gongen det var raud-grøn regjering, i 2010, av Senterparti-statsråden. Vegetterslepet er på mange titals milliardar kroner.
Vil regjeringa gjere noko med dette enorme vegetterslepet på fylkesvegane?

Les hele debatten