Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Signe Øye (A) til samferdselsministeren

Om når _togene på Østfoldbanens østre linje_ vil begynne å gå gjennom Oslotunnelen igjen

Datert: 11.02.1999
Besvart: 17.02.1999 av samferdselsminister Odd Einar Dørum

Signe Øye (A)

Spørsmål

Signe Øye (A): Togene på østre linje har i dag endestasjon på Oslo Sentralstasjon på grunn av arbeidet med Oslotunnelen.
Når vil østre linje begynne å gå igjennom tunnelen igjen?

Les hele debatten