Søk
Søk i saker og publikasjoner fra Stortinget og regjeringen og redaksjonelle artikler tilbake til 1996. For historiske saker, se eget søk.
Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Om å forklare logikken i at sløseriet på Møreaksen fortset, samtidig som regjeringa elles ikkje prioriterer veg
Datert: 18.12.2023
Besvart: 10.01.2024 av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård

Frank Edvard Sve (FrP): Møreaksen i Møre og Romsdal er eit prosjekt til mange titals milliardar kroner som kun bringar 2 292 bilar i døgnet over Romsdalsfjorden. Dagens regjering fortset å sløse vekk skattebetalarane sine pengar på eit prosjekt som folket slett ikkje vil ha, og går mot folkets vilje. Over 500 millionar kroner er brukt så lang frå stat, og kommunar, og staten fortset å sløse vekk meir skattepengar.
Kan statsråden forklare logikken i at sløseriet på Møreasken fortset, samtidig som regjeringa elles ikkje prioriterer veg?