Publikasjon
Forbruker- og administrasjonsdepartementet Ot. prp. nr. 40 (1980—81) Om lov om endring i lov 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår (regler om informasjonsplikt m. v.)
Kap. 1. Proposisjonens hovedinnhold
Kap. 2. Innledning
Kap. 3. Situasjonen i de andre nordiske land
Kap. 4. Om informasjonsplikt ved markedsføring
Kap. 5. Skjerping av markedsføringslovens § 3
Kap. 6. Økonomiske og administrative konsekvenser
Kap. 7. Merknader til de enkelte paragrafene
NORGES OFFENTLIGE UTREDNINGER NOU 1974: 61 REKLAME Fra et utvalg oppnevnt ved kongelig resolusjon 8. oktober 1971 Utredningen avgitt i desember 1974
Vedlegg 1.
Vedlegg 2.
Vedlegg 3.
Vedlegg 4.
Bildenummer
av 247
Last ned publikasjonen
Publikasjonen tilhører sak(er):
Om lov om endring i lov av 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår (regler om informasjonsplikt m.v.).
Om lov om endring i lov av 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår (regler om informasjonsplikt m.v.).
Om lov om endring i lov av 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår (regler om informasjonsplikt m.v.).