Publikasjon
Innst. O. nr. 61. (1990-91) Innstilling fra forbruker- og administrasjonskomiteen om lov om endringer i lov av 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår. (Ot.prp. nr. 60.)
Bildenummer
av 2
Last ned publikasjonen
Publikasjonen tilhører sak(er):
2. Endring i lov 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår. (Adgang for Forbrukerombudet til å bringe prinsipielle saker inn for Markedsrådet; utvidelse av Forbrukerombudets kompetanse til også å omfatte tilsyn med TV-reklame.)
2. Endring i lov 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår. (Adgang for Forbrukerombudet til å bringe prinsipielle saker inn for Markedsrådet; utvidelse av Forbrukerombudets kompetanse til også å omfatte tilsyn med TV-reklame.)
2. Endring i lov 16. juni 1972 nr. 47 om kontroll med markedsføring og avtalevilkår. (Adgang for Forbrukerombudet til å bringe prinsipielle saker inn for Markedsrådet; utvidelse av Forbrukerombudets kompetanse til også å omfatte tilsyn med TV-reklame.)