Vedtak 175
På statsbudsjettet for 1999 blir det gjort følgjande endringar:
Kap. | Post | Formål | Kroner |
Utgifter | |||
1311 | Tilskot til regionale flyplassar | ||
60 | Tilskot til ikkje-statlege flyplassar, kan overførast, kan nyttast under kap. 1310 post 70, blir auka med | 132 100 000 | |
frå kr 27 900 000 til kr 160 000 000 | |||
1320 | Statens vegvesen (jf. kap. 4320) | ||
61 (ny) | Omstillingstilskot - fv 228, Fræna kommune, kan overførast, blir løyvd med | 12 000 000 | |
1380 | Post- og teletilsynet (jf. kap. 4380) | ||
01 | Driftsutgifter, blir auka med | 6 300 000 | |
frå kr 130 800 000 til kr 137 100 000 | |||
45 | Større utstyrskjøp og vedlikehald, kan overførast, blir auka med | 2 500 000 | |
frå kr 19 300 000 til kr 21 800 000 | |||
Inntekter | |||
4350 | Jernbaneverket (jf. kap. 1350) | ||
04 | Leigeinntekter, blir redusert med | 48 000 000 | |
frå kr 50 000 000 til kr 2 000 000 | |||
4380 | Post- og teletilsynet (jf. kap. 1380) | ||
01 | Diverse avgifter og gebyr, blir auka med | 4 400 000 | |
frå kr 144 100 000 til kr 148 500 000 | |||
51 | Frå reguleringsfondet | 4 400 000 | |
5611 | Renter av lån til NSB BA | ||
80 | Renter, blir auka med | 13 000 000 | |
frå kr 124 000 000 til kr 137 000 000 |
Vedtak 176
Stortinget samtykkjer i at:
Jernbaneverket kan overskride løyvingane for 1999 på kap. 1350 postane 23 Drift og vedlikehald og 30 Investeringar i lina, tilsvarande rekneskapsførde inntekter på kap. 4350 postane 02 Sal av eigedomar m.v. og 03 Arbeid for framande, med inntil 8 pst. av dei samla løyvingane på kap. 1350 Jernbaneverket. Fullmakta gjeld ikkje sal til NSB Gardermobanen AS og vidaresal av elektrisitet til togdrift.
Jernbaneverket kan overskride løyvingane for 1999 på kap. 1350 postane 23 Drift og vedlikehald og 30 Investeringar i lina, tilsvarande rekneskapsførde inntekter på kap. 4350 postane 02 Sal av eigedomar m.v. og 03 Arbeid for framande, med inntil 8 pst. av dei samla løyvingane på kap. 1350 Jernbaneverket. Fullmakta gjeld ikkje sal til NSB Gardermobanen AS og vidaresal av elektrisitet til togdrift.