Lovendringa vil innebere at det vert lettare å finne fram
i lovverket. Overføring av ansvaret for godsløyve
til fylkeskommunen vil føre til ei viss auka arbeidsmengd
i fylkeskommunane, ettersom fylkeskommunen då òg
vil måtte handsame klagesakene om godsløyve.
Som følgje av forslaget om at løyvehavarar
skal måtte leggje fram oppdatert politiattest etter ein
viss tidsperiode, vil det føre til ei viss auke i arbeidsmengda
i fylkeskommunen og for politiet som utferdar attestar.
Hovudføremålet med å gje høve
til bruk av anbod ved tildeling av ruteløyve også i
ferjedrifta, er at meir konkurranse om løyva vil kunne
spore reiarlaga til meir kostnadseffektiv drift. Høvet
til å bruke anbod kan òg ha ein effekt sjølv
om anbod ikkje vert nytta. Røynsler frå andre
sektorar syner at eit trugsmål om anbod kan verke disiplinerande
på reiarlaga. Høvet til å bruke anbod
vil truleg ikkje i stor grad påverke arbeidsmengda i Statens
vegvesen og fylkeskommunane som administrerer ferjedrifta.
Innføringa av ein rett for transportselskapa sine kontrollørar
til å halde tilbake reisande utan gyldig billett i § 33
andre ledd, vil føre til ei viss auke i det administrative
arbeidet i departementet. Arbeidet vil omfatte godkjenning av vilkår
i transportvedtektene om å halde reisande utan gyldig billett
tilbake. Departementet meiner at meirarbeidet vil kunne verte utført med
dei ressursane som allereie er i departementet.
Komiteen har ingen merknader.