Komiteen har elles ingen merknader, viser til proposisjonen og rår Stortinget til å gjere slikt
vedtak:
I
I statsbudsjettet for 2000 blir det gjort følgjande endringar:
Kap. |
Post |
Formål: |
Kroner |
Utgifter: |
1301 |
|
Forsking og utvikling m.v. |
|
|
21 |
Utgreiingar vedrørande miljø, trafikktryggleik m.v., blir redusert med
frå kr 13 200 000 til kr 11 300 000 |
1 900 000 |
1314 |
|
Havarikommisjonen for sivil luftfart |
|
|
01 |
Driftsutgifter, blir auka med
frå kr 9 600 000 til kr 10 500 000 |
900 000 |
1354 |
|
Statens jernbanetilsyn |
|
|
01 |
Driftsutgifter, blir auka med
frå kr 11 740 000 til kr 12 740 000 |
1 000 000 |
Inntekter: |
5611 |
|
Renter til lån til NSB BA med dotterselskap |
|
|
80 |
Renter av lån til NSB BA, blir auka med
frå kr 124 000 000 til kr 136 000 000 |
12 000 000 |
|
81(ny) |
Renter av lån til NSB Gardermobanen AS, blir bevilga med |
73 000 000 |
II
Stortinget samtykkjer i at:
Avviket i den sentrale statsrekneskapen pr. 31. desember 1999 på kap. 2450 Luftfartsverket, post 24 Driftsresultat, blir korrigert over konto for forskyvingar i balansen.