3.1 Samandrag

Kap. 1313 Luftfartstilsynet

Post 1 Driftsutgifter

Aktiviteten i luftfartssektoren er i 2008 høgare enn venta. Departementet foreslår å auke løyvinga på kap. 1313, post 1 Driftsutgifter, med 12 mill. kroner. Inntektene blir auka tilsvarande, jf. kap. 4313 post 1.

Kap. 4313 Luftfartstilsynet

Post 1 Gebyrinntekter

Samferdselsdepartementet foreslår å auke løyvinga på kap. 4313, post 1 Gebyrinntekter, med 12 mill. kroner, jf. omtalen under kap. 1313, post 1 Driftsutgifter.

Nye lokale for Luftfartstilsynet

Fram til i dag har Luftfartstilsynet leigd lokale av Avinor AS på Bodø lufthamn. Luftfartstilsynet i Bodø har no blitt så stort at lokala er for små. Luftfartstilsynet arbeider derfor no med å skaffe nye lokale til verksemda i Bodø.

Samanlikna med i dag legg departementet til grunn ei auka årleg driftsutgift for leige av lokale på 12–15 mill. kroner frå og med budsjettåret 2011.

Dei auka kostnadene vil i stor grad bli dekt inn gjennom auka gebyrinntekter på kap. 4313, post 1 Gebyrinntekter.

Samferdselsdepartementet ber om at departementet kan gi Luftfartstilsynet fullmakt til å inngå avtale om leige av lokale som pådrar staten forpliktingar på inntil 15 mill. kroner ut over det som kan dekkjast innafor gjeldande løyvingsnivå under kap. 1313, post 1 Driftsutgifter, frå og med budsjettåret 2011.

3.2 Merknader frå komiteen

Fleirtalet i komiteen, alle unnateke medlemene frå Framstegspartiet, har ingen merknader og støttar Regjeringa sitt forslag.

Komiteens medlemmer fra Fremskrittspartiet viser til at Riksrevisjonen i Dokument nr. 1 (2008–2009) har merknader til utfakturering av gebyrinntekter, og forutsetter at nødvendige tiltak gjennomføres for å rette på dette.

Disse medlemmer har merket seg at flytting til nye lokaler vil gi økte leiekostnader for Luftfartstilsynet på 12 mill. kroner fra og med 2011. Disse medlemmer er enig i at Luftfartstilsynet bør ha bemanning og lokaler som sikrer utøvelse av tilsyn med luftfarten, men mener dette bør gjøres uten at gebyrinntektene økes kraftig.