Endringar i statsbudsjettet 2021 under Samferdselsdepartementet (driftskreditt til Nye Veier AS og kostnadsrammer) og revisjon av bompengepakke (fylkesveg)
Prop. 2 S (2021-2022), Innst. 79 S (2021-2022)
Vedtak 268
I statsbudsjettet for 2021 blir det gjort følgjande endringar:
Kap. |
Post |
Formål |
Kroner |
Utgifter |
|||
1321 |
Nye Veier AS |
||
86 |
(NY) Driftskreditt, blir løyvd med |
1 000 000 000 |
Vedtak 269
Stortinget samtykker i at driftskredittrammen til Nye Veier AS aktiveres i statens kapitalregnskap.
Vedtak 270
Stortinget samtykkjer i at Samferdselsdepartementet:
får fullmakt til å gjennomføre desse investeringsprosjekta: |
innanfor ei kostnadsramme på: |
E136 Breivika–Lerstad |
2 390 mill. kr |
E18/E39 Gartnerløkka–Kolsdalen |
3 526 mill. kr |
Fullmakta gjeld òg forpliktingar som blir inngåtte i seinare budsjettår, innanfor kostnadsramma for det einskilde prosjektet. Samferdselsdepartementet får fullmakt til å prisjustere kostnadsramma i seinare år.
Vedtak 271
-
1. Stortinget samtykkjer i at bompengeselskapet får løyve til å ta opp lån og krevje inn bompengar til utbygging og finansiering av revidert Bømlopakke i Vestland. Vilkåra går fram av denne proposisjonen.
-
2. Samferdselsdepartementet får fullmakt til å inngå avtalar med bompengeselskapet og fastsetje nærare reglar for finansieringsordninga.