I.Media i tida. (Vedlegg: 1. Reklamemarkedets muligheter for finansiering av massemediene. 2. Massemedia i kvardagen vår. 3. Sterke aktørar på mediemarknaden i Noreg. Særskilt vedlegg: NOU 1992: 14 Mål og midler i pressepolitikken. Leder Bjørn Larsen.)

Tema: MASSEMEDIA (Storting 1992/1993)

Publikasjoner tilhørende saken: Kongelige Proposisjoner og Meldinger

Publikasjoner tilhørende saken: Stortingstidende

Publikasjoner tilhørende saken: Innstillinger og Beslutninger

Frå hovudregister:

I.Media i tida. (Vedlegg: 1. Reklamemarkedets muligheter for finansiering av massemediene. 2. Massemedia i kvardagen vår. 3. Sterke aktørar på mediemarknaden i Noreg. Særskilt vedlegg: NOU 1992: 14 Mål og midler i pressepolitikken. Leder Bjørn Larsen.)

Sjå saker frå same tema:

Sjå saker frå relaterte tema: