Regjeringa meiner at det ikkje er grunnlag for å utvide
skattefritaket for tilskot frå arbeidsgjevar til barnehage
for arbeidstakarane sine barn, og heller ikkje å innføre
skattefritak for andre former for ytingar frå arbeidsgjevaren
til å dekkje arbeidstakarane sine utgifter til barnehage.
Sjå nærare omtale av dette i St.meld. nr. 2 (2002-2003)
Revidert nasjonalbudsjett 2003 punkt 3.3.2. Regjeringa foreslår
derfor å reversere den lovendringa som blei vedteken i
samband med behandlinga av statsbudsjettet for 2003, jf. Innst.
O. nr. 27 (2002-2003) punkt 21.1. Det gamle, men avgrensa
skattefritaket for tilskot til barnehage for tilsette sine barn
blir då ført vidare.
I tillegg foreslår Regjeringa å rette ein skrivefeil, ved
at "barnehave" i gjeldande lov blir erstatta med "barnehage".
Sjå forslag til endringar i skattelova § 5-15
andre ledd andre punktum.
Regjeringa foreslår at endringa blir sett i kraft straks
med verknad frå og med inntektsåret 2003.
Komiteen viser til at det 11. juni
2003 ble enighet om et bredt forlik om barnehagepolitikken i årene
fremover. Komiteen viser til sine merknader i Budsjett-innst.
S. II (2002-2003). Komiteen har vurdert de skattemessige
sidene av barnehageforliket og kommet frem til at disse kan gjennomføres uten
endringer i gjeldende lovtekst, jf. skatteloven § 5-15
annet ledd annet punktum, som gir departementet en generell hjemmel
til å gi forskrift om skattefritak for arbeidsgivers dekning
av kostnader til barnehage for ansattes barn. Komiteen går
derfor også imot Regjeringens forslag til endring av denne bestemmelsen.