Det blir foreslått ei løyving
på 500 000 kroner på kap. 1322 post 92
Opptrekksrenter, på grunn av at Svinesundsforbindelsen
AS har trekt på låneramma i 2006. I tillegg blir
det foreslått å redusere løyvinga på kap.
4322 post 90 Avdrag på lån, med 5 mill. kroner.
Ved revisjonen av rekneskapen for 2004 og 2005
tok Riksrevisjonen opp manglande utpostering av saldi på to
postar som ligg i balansen i Statens vegvesens rekneskap. Departementet
foreslår å utpostere postar frå balansen
i Statens vegvesens rekneskap som netto utgjer kr 1 396 779,60.
Prosjektet er m.a. omtalt i St.prp. nr. 64 (2004-2005), side
3-4, og i St.prp.nr.1 (2006-2007), side 71. Etter den eksterne kvalitetssikringa
blei styringsramma for prosjektet fastsett til 915 mill. kroner
og kostnadsramma til 1 030 mill. kroner, omrekna til 2006-kroner.
Det er gjort ei ny vurdering av kostnadene,
og denne gir ei styringsramme på 1 080 mill. 2006-kroner.
Revidert kostnadsramme er rekna til 1 120 mill. 2006-kroner.
Komiteen har ingen merknader
til at det foreslås en bevilgning på 500 000
kroner på grunn av at Svinesundsforbindelsen AS har trukket
på lånerammen i 2006, jf. kap. 1322 og kap. 4322
Svinesundsforbindelsen.
Komiteen har ingen merknader
til orienteringa om E16 Wøyen-Bjørum.