Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Oddbjørg Ausdal Starrfelt (A) til arbeids- og administrasjonsministeren

Om tiltak for å rekruttera _fleire kvinner som departementsråd_ spesielt og kvinner i leiande stillingar i statleg sektor generelt

Datert: 11.02.1998
Besvart: 18.02.1998 av arbeids- og administrasjonsminister Eldbjørg Løwer

Oddbjørg Ausdal Starrfelt (A)

Spørsmål

Oddbjørg Ausdal Starrfelt (A): Det er nå bare ein kvinneleg departementsråd. Dette er ein monaleg nedgang i høve til for to år sidan.
Kva tiltak vil statsråden setja i verk for å rekruttera fleire kvinner som departementsråd spesielt, og for å auka rekruttering av kvinner i leiande stillingar i statleg sektor generelt?

Les hele debatten