Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Tore Nordtun (A) til landbruksministeren

Om fremtiden for _mølleanleggene i Stavanger_, hvor Statkorn Holding eier 60 pst., i lys av beslutningen til styret i Norgesmøllene DA om nedbygging. (Trukket tilbake)

Datert: 19.02.1998
Spørsmålet er trukket tilbake

Tore Nordtun (A)

Spørsmål

Tore Nordtun (A): Styret i Norgesmøllene DA har nå besluttet å bygge ned deler av mølleproduksjonen i Stavanger, ca. 2 år etter at de kjøpte ut NKL.
Hvilke planer og garantier kan statsråden gi for fremtiden for mølleanleggene i Stavanger hvor Statkorn Holding eier 60 %?

Les hele debatten