Søk
Søk i saker og publikasjoner fra Stortinget og regjeringen og redaksjonelle artikler tilbake til 1996. For historiske saker, se eget søk.
Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Om å følge opp uttalelser fra pressekonferansen 23. februar 2009 der statsråden slo fast at _midlertidige stillinger i Nav_ skulle videreføres
Datert: 03.03.2009
Besvart: 11.03.2009 av arbeids- og inkluderingsminister Dag Terje Andersen

Robert Eriksson (FrP): Statsråden uttalte under en pressekonferanse mandag 23. februar d.å. følgende: "De som jobbet i Nav ved nyttår, får bli i Nav. Det har vært skapt et inntrykk av at Nav må nedbemanne mens køene vokser. Det er feil, og jeg slår fast at midlertidige stillinger i Nav videreføres." Undertegnede har mottatt henvendelser blant annet fra en kvinne som jobber i midlertidig stilling i Nav forvaltning Telemark, hun har fått beskjed nå om at hun ikke får fortsette etter 5. mars d.å.
Hvordan vil statsråden følge opp sin egen uttalelse av 23. februar 2009?