Søk
Søk i saker og publikasjoner fra Stortinget og regjeringen og redaksjonelle artikler tilbake til 1996. For historiske saker, se eget søk.
Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Om å offentleggjere saklista frå møta i Eksekutivkomiteen i _Schengen-samarbeidet_ regelmessig for å stimulera debatten om Schengen-saka
Datert: 23.10.1998
Besvart: 28.10.1998 av justisminister Aud-Inger Aure

Unn Aarrestad (Sp): Fleirtalet i Stortinget vedtok 1997 at Norge skulle inngå ein samarbeidsavtale med Schengen-landa. Nå skal Regjeringa forhandla om ein ny avtale. For å stimulera debatten om Schengen-saka, er det avgjerande med maksimalt innsyn.
Vil statsråden regelmessig offentleggjere saklista frå møta i Eksekutivkomiteen i Schengen-samarbeidet fra og med førre møte, slik Den danske regjeringa gjer det overfor Folketinget?