Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Unn Aarrestad (Sp) til justisministeren

Om å offentleggjere saklista frå møta i Eksekutivkomiteen i _Schengen-samarbeidet_ regelmessig for å stimulera debatten om Schengen-saka

Datert: 23.10.1998
Besvart: 28.10.1998 av justisminister Aud-Inger Aure

Unn Aarrestad (Sp)

Spørsmål

Unn Aarrestad (Sp): Fleirtalet i Stortinget vedtok 1997 at Norge skulle inngå ein samarbeidsavtale med Schengen-landa. Nå skal Regjeringa forhandla om ein ny avtale. For å stimulera debatten om Schengen-saka, er det avgjerande med maksimalt innsyn.
Vil statsråden regelmessig offentleggjere saklista frå møta i Eksekutivkomiteen i Schengen-samarbeidet fra og med førre møte, slik Den danske regjeringa gjer det overfor Folketinget?

Les hele debatten