Til Stortinget
Komiteen fremmer i denne innstillingen forslag om bevilgninger på svalbardsbudsjettet.
Nedenfor følger en oversikt over forslag til utgifter og inntekter i svalbardbudsjettet fordelt på kapittel slik de framkommer i St.prp.nr. 1 (2008–2009).
Kap. | Post | Formål | St.prp. nr. 1 |
Utgifter
i hele kroner |
1 | | Svalbard
kyrkje | 3 650 000 |
| 1 | Driftsutgifter
| 3 650 000 |
2 | | Tilskot
til kulturelle formål m.m. | 960 000 |
| 70 | Tilskot til velferdsarbeid
på Svalbard | 960 000 |
3 | | Tilskot
til Longyearbyen lokalstyre | 92 822 000 |
| 70 | Tilskot til Longyearbyen
lokalstyre | 92 822 000 |
5 | | Sysselmannen
(jf. kap. 3005) | 27 050 000 |
| 1 | Driftsutgifter
| 27 050 000 |
6 | | Sysselmannens
transportteneste (jf. kap. 3006) | 73 000 000 |
| 1 | Driftsutgifter
| 73 000 000 |
7 | | Tilfeldige
utgifter | 3 950 000 |
| 1 | Driftsutgifter
| 3 950 000 |
9 | | Kulturminnetiltak | 2 100 000 |
| 1 | Driftsutgifter
| 2 100 000 |
11 | | Bergmeisteren
(jf. kap. 3011) | 1 380 000 |
| 1 | Driftsutgifter | 1 380 000 |
17 | | Refusjon
til Norsk Polarinstitutt | 2 800 000 |
| 50 | Refusjon | 2 800 000 |
18 | | Fyr
og radiofyr | 3 500 000 |
| 1 | Driftsutgifter
| 3 500 000 |
19 | | Statens
bygningar på Bjørnøya og Hopen | 5 950 000 |
| 1 | Driftsutgifter
| 5 950 000 |
20 | | Statens
bygningar i Longyearbyen (jf. kap. 3020) | 11 800 000 |
| 1 | Driftsutgifter
| 11 200 000 |
| 45 | Større utstyrsinnkjøp
og vedlikehald, kan overførast | 600 000 |
22 | | Likningsforvaltninga
for Svalbard | 2 700 000 |
| 1 | Driftsutgifter
| 2 700 000 |
| | Sum
utgifter svalbardbudsjettet | 231 662 000 |
Inntekter
i hele kroner |
3005 | | Sysselmannen
(jf. kap. 5) | 250 000 |
| 1 | Diverse inntekter
| 250 000 |
3006 | | Sysselmannens
transportteneste (jf. kap. 6) | 1 200 000 |
| 1 | Leigeinntekter
| 1 200 000 |
3020 | | Statens
bygningar i Longyearbyen (jf. kap. 20) | 3 250 000 |
| 1 | Inntekter | 3 250 000 |
3030 | | Skattar
og avgifter | 97 110 000 |
| 70 | Skattar m.m. | 91 000 000 |
| 71 | Utførselsavgift
| 5 000 000 |
| 72 | Utmålsgebyr, årsavgift
| 1 110 000 |
3035 | | Tilskot
frå statsbudsjettet | 129 852 000 |
| 70 | Tilskot | 129 852 000 |
| | Sum
inntekter svalbardbudsjettet | 231 662 000 |
| | | |
Svalbardtraktaten av 9. februar 1920 gav Noreg suverenitet
over øygruppa. Sidan 1925 har Svalbard vore ein del av kongeriket
Noreg. Sysselmannen er Regjeringas øvste representant og tek vare
på statens interesser på øygruppa. Etter svalbardlova § 2 gjeld
norsk privatrett, strafferett og lovgivinga om rettspleia utan vidare
for Svalbard om ikkje anna er fastsett.
Artikkel 8 i Svalbardtraktaten avgrensar høvet
til å krevje inn skattar og avgifter på Svalbard og korleis desse
midlane skal nyttast. Dette er bakgrunnen for at det blir fremja
eit eige svalbardbudsjett. Justisdepartementet fremjar svalbardbudsjettet
som ein eigen budsjettproposisjon samtidig med statsbudsjettet.
I hovudsak er det den statlege administrasjonen av Svalbard som
er finansiert over svalbardbudsjettet. Dette er dels verksemd på Svalbard
underlagt Justisdepartementet, og dels verksemd underlagt andre
fagdepartement. Longyearbyen lokalstyre får òg løyvingane sine over
svalbardbudsjettet. Kvart år blir det gitt eit tilskot frå statsbudsjettet
til dekning av underskotet på svalbardbudsjettet, jf. St.prp. nr.
1 (2008–2009) Justisdepartementet kap. 480. Tilskotet er inntektsført
på svalbardbudsjettet kap. 3035.
Svalbardbudsjettet gir òg ei samla oversikt
over statlege løyvingar til svalbardformål. Kvart år yt staten eit
tilskot for å leggje til rette for nasjonal og internasjonal forsking
på Svalbard, miljøforvaltning og tiltak som drift av sjukehus i
Longyearbyen. Slike utgifter blir dekte over det ordinære statsbudsjettet
under kapitla til dei enkelte fagdepartementa.
Regjeringas overordna mål for svalbardpolitikken
er: ei konsekvent og fast handheving av suvereniteten, korrekt overhalding
av Svalbardtraktaten og kontroll med at traktaten blir etterlevd,
bevaring av ro og stabilitet i området, bevaring av den særeigne
villmarksnaturen i området og oppretthalding av norske samfunn på øygruppa.
Måla har sikker forankring i nasjonale interesser og
haldningar, og er i samsvar med dei traktatbundne pliktene Noreg
tok på seg då suvereniteten over øygruppa vart internasjonalt akseptert.
I ei tid då Arktis tiltrekkjer seg aukande interesse skal svalbardpolitikken
medverke til at utviklinga i nordområda kan skje på ein fredeleg
måte, og til at konfliktar blir unngått.
Regjeringa er no i gang med utarbeiding av ei
ny stortingsmelding for Svalbard som skal leggjast fram for Stortinget
i april 2009. Meldinga vil innehalde ein heilskapleg gjennomgang
og vurdering av norsk svalbardpolitikk sett opp mot dei måla, prioriteringane
og verkemidla som gjeld spesielt for Svalbard.
Svalbard er ein viktig del av nordområda våre, og
ei vedvarande satsing på Svalbard i tråd med måla for norsk svalbardpolitikk
vil markere at Noreg er til stades i nordområda. Å vere til stades
på Svalbard bidrar til å sikre ei truverdig og effektiv forvaltning
av Noregs store land- og sjøområde. Regjeringa ønskjer derfor ei
robust busetjing i Longyearbyen og vil arbeide for å vidareføre
eit levedyktig svalbardsamfunn der miljøforvaltning, forsking, koldrift
og reiseliv blir foreina innafor rammer som sikrar at øygruppa blir
teken vare på som eitt av verdas best forvalta villmarksområde.
Justisdepartementet har gjennom leiinga av Det interdepartementale
polarutvalet eit overordna koordineringsansvar når det gjeld Svalbard,
Jan Mayen og bilanda i Antarktis. Dette reiser særskilte utfordringar
som gjer det nødvendig å sjå dei enkelte fagetatane si verksemd
i desse områda i samanheng og i eit breiare perspektiv. Polarutvalet
fungerer i denne samanhengen som eit verktøy for Justisdepartementet,
som gjennom dette utvalet har ansvaret for å koordinere og samordne
forvaltningas arbeid med polarsaker for å sikre ein heilskapleg
norsk politikk i polarområda.
I tillegg til Det interdepartementale polarutvalet er
Sysselmannen ein svært viktig medspelar i arbeidet med å sikre ei
god forvaltning av Svalbard. Sysselmannen har funksjon som både fylkesmann,
notarius publicus og politimeister. Han har òg ei viktig oppgåve
som miljøforvaltar, og har den lokale kontakten med utanlandske busetnader
på Svalbard.
Ein viktig medspelar i arbeidet med å utvikle lokalsamfunnet
i Longyearbyen, er Longyearbyen lokalstyre. Justisdepartementet
arbeider derfor for å ha ein god dialog med lokalstyret, og søkjer
saman med dei å bidra til å finne gode løysingar på dei utfordringane
lokalsamfunnet står overfor.
Regjeringa ønskjer å bevare eit stabilt og robust norsk
familiesamfunn i Longyearbyen på Svalbard for å sikre norsk nærvær
i nordområda.
Budsjettramma på svalbardbudsjettet for 2009
er 231,7 mill. kroner. Dette er 10,5 mill. kroner eller 4,7 pst.
auke i forhold til vedteke budsjett for 2008. Underskotet på svalbardbudsjettet
for 2009 er stipulert til 129,9 mill. kroner og blir dekt inn gjennom
eit tilskot over Justisdepartementets budsjett kap. 480 Svalbardbudsjettet post
50 Tilskot. I saldert budsjett 2008 var underskotet som ble dekt
inn med tilskot frå statsbudsjettet på 143,5 mill. kroner (9,5 pst.
høgare enn i forslaget for 2009).
Storleiken på tilskotet har variert frå år til
år, og har vorte auka ved ekstraordinære tilskotsbehov. Tilskotet
som er foreslått for 2009 utgjer 56,1 pst. av dei venta inntektene.
Bortsett frå statstilskotet er skattar og avgifter frå Svalbard
den største inntektsposten. Skatteinntektene for 2009 er rekna til
101,8 mill. kroner. Inntektene frå skattar og avgifter utgjer 43,9
pst. av dei samla inntektene over svalbardbudsjettet.
Svalbardbudsjettet er i stor grad eit driftsbudsjett.
Ein stor utgiftspost er Sysselmannens transportteneste, som bl.a.
inkluderer utgifter til redningshelikopter. Andre store utgiftspostar
er løyving til Sysselmannens ordinære drift og Statens bygningar
i Longyearbyen. For 2009 er det òg foreslått å løyve 3,5 mill. kroner
til dekning av Telenors samfunnspålagte oppgåver på Svalbard. Til
Longyearbyen lokalstyre blir det løyvd midlar til drift av lokalstyret
og tilskot til drift og utbygging av offentlege tenester og infrastruktur.
For 2009 er det foreslått løyvd netto om lag
388 mill. kroner over statsbudsjettet til svalbardformål. Dette
talet omfattar tilskotet til svalbardbudsjettet over Justisdepartementets
kap. 480 og utgiftene til Svalbard som blir dekte over budsjetta
til dei andre departementa. Inntektene frå Svalbard som går inn
på budsjetta til dei andre departementa er trekte frå.
Over Miljøverndepartementets budsjett vil det bli
løyvd om lag 100 mill. kroner til svalbardformål, ei auke på 8,6
pst. samanlikna med saldert budsjett 2008. Om lag 80 mill. kroner
av dette går til Norsk Polarinstitutts verksemd på og rundt Svalbard.
Resten går til Direktoratet for naturforvalting (1,6 mill. kroner),
Statens kartverk (13 mill. kroner) og til forsking og miljøovervaking
mellom anna i regi av Noregs forskingsråd (12 mill. kroner).
Miljøvernarbeidet vil i 2009 halde fram med
å ha fokus på vern av villmarksområde på Svalbard mot inngrep og
forstyrring, og då særleg med tanke på regulering av ferdsel i verneområda
og vern av Svalbards kystfarvatn mot potensiell forureining.
Klimaendringane gjer seg sterkare gjeldande
på Svalbard, og vi ser no truleg starten på nye, omfattande miljøutfordringar.
Samtidig er Svalbards rolle og betyding som internasjonal forskingsplattform
styrkt, ikkje minst når det gjeld klima, gjennom Det internasjonale
polaråret. Det vil derfor bli arbeidd for å leggje til rette for
ei målretta forskingsverksemd og ei effektiv miljøovervaking på
Svalbard som set oss i stand til å følgje og dokumentere spesielt
klimautviklinga.
Over Nærings- og handelsdepartementets budsjett
vil det bli løyvd 42,1 mill. kroner til svalbardformål. Staten har
eigarinteresser i følgjande selskap på Svalbard: Store Norske Spitsbergen
Kullkompani AS, Kings Bay AS, Bergvesenet med Bergmeisteren for
Svalbard, Svalbard Reiseliv AS, Svalbard Satellittstasjon og Svalbard
Rakettskytefelt. Av desse vil to få overført statlege midlar i 2009.
Kings Bay AS (kraftproduksjon) vil få 40 mill. kroner, og det er ein
føresetnad at 25 mill. kroner av dette blir nytta til bygging av
nytt kraftverk. Etter Regjeringas syn er det naudsynt med nytt kraftverk
for å sikre stabil og miljøvennlig energiproduksjon. Svalbard Reiseliv
AS vil få eit tilskot på 2,1 mill. kroner, kor målet er å medverke
til auka verdiskaping og betre lønsemd for reiselivet ved å informere,
profilere og marknadsføre Svalbard som reisemål.
Store Norske Spitsbergen Kullkompani legg planar
for framtidig kolproduksjon i førekomstar som erstatning for dagens
drift i Svea Nord-gruva, som venteleg går tom om 5–6 år.
Over Kunnskapsdepartementets budsjett vil det bli
løyvd om lag 125 mill. kroner til svalbardformål i 2009, ei auke
på 6,2 pst. Det har vore ein større auke i forskings- og utdanningsverksemda det
siste tiåret. Til Universitetssenteret på Svalbard AS (UNIS) er
det foreslått eit tilskot på 82,2 mill. kroner. Tilskot vil også
bli gitt til Noregs forskingsråd (16 mill. kroner), fondet for forsking
og nyskaping – satsing på polarklimaforsking (7,5 mill. kroner)
og barnehagar (8,673 mill. kroner).
Det vil også bli løyvd midlar til svalbardformål over
budsjetta til Kultur- og kyrkjedepartementet, Kommunal- og regionaldepartementet, Helse-
og omsorgsdepartementet, Barne- og likestillingsdepartementet, Fornyings-
og administrasjonsdepartementet, Arbeids- og inkluderingsdepartementet
og Justisdepartementet (til Direktoratet for samfunnstryggleik og
beredskap).
Det er ei eiga skattelov for Svalbard. Med verknad
frå og med inntektsåret 2008 gjorde Regjeringa visse endringar i
skattesystemet for Svalbard. Etter Regjeringas syn gjer endringane skattesystemet
meir tidsmessig og betre tilpassa det ordinære norske skattesystemet
og internasjonale rammevilkår. Frå og med inntektsåret 2007 vart
det på Svalbard gitt eit eige svalbardtillegg i barnetrygda. Det
er lagt til grunn at dette tillegget skal vidareførast.
Komiteen, medlemmene fra Arbeiderpartiet,
lederen Olav Akselsen, Vidar Bjørnstad, Marit Nybakk, Hill-Marta Solberg
og Anette Trettebergstuen, fra Fremskrittspartiet, Morten Høglund, Siv
Jensen og Øyvind Vaksdal, fra Høyre, Erna Solberg og Finn Martin
Vallersnes, fra Sosialistisk Venstreparti, Audun Bjørlo Lysbakken,
fra Kristelig Folkeparti, Kjell Arvid Svendsen, fra Senterpartiet,
Åslaug Haga, og fra Venstre, Anne Margrethe Larsen, viser
til at de overordnede målene for norsk svalbardpolitikk ligger fast.
Disse målene ble stadfestet under behandlingen av St.meld. nr. 40
(1985–1986) og senere bekreftet i behandlingen av St.meld. nr. 9 (1999–2000).
De overordende målene innebærer en konsekvent og fast håndheving
av suvereniteten, korrekt overholdelse av og kontroll med etterlevelsen
av Svalbardtraktaten, bevaring av ro, stabilitet og den særegne
naturen i området, samt opprettholdelsen av norske samfunn på øygruppa.
Komiteen påpeker at Svalbard
er en integrert del av våre nordområder, og at en vedvarende satsing
på aktivitet og nærvær på Svalbard er i tråd med de målene som ligger
fast. En fortsatt satsing på Svalbard er derfor en sentral del av norsk
nordområdepolitikk. Det er viktig at Sysselmannen har nødvendige
økonomiske rammer til å ivareta sine oppgaver.
Komiteen støtter at Regjeringen
har satt nordområdene som ett av Norges viktigste strategiske satsingsområder
i årene som kommer. Komiteen vil understreke at ivaretakelse
av norske økonomiske, miljømessige og sikkerhetspolitiske interesser
i nord skal prioriteres høyt. Komiteen mener det
er viktig med hyppig tilstedeværelse fra Kystvakten i havområdene
rundt Svalbard.
Komiteen mener det er viktig
å bevare et stabilt og robust samfunn for familier i Longyearbyen for
å sikre norsk nærvær i nordområdene. Komiteen er
tilfreds med at tilskuddet til Longyearbyen lokalstyre foreslås
økt med 4,5 pst. til 93 mill. kroner.
Komiteen påpeker at nordområdene
må videreutvikles som et attraktivt turistmål, og at Svalbard her
står sentralt. Videre påpeker komiteen at det arktiske
landskapet er sårbart, og det er viktig at det tas hensyn til denne
sårbarheten ved en videre satsing på reiseliv og turisme på Svalbard. Komiteen er
tilfreds med at Regjeringen har foreslått å bevilge 3 mill. kroner til
styrket miljøovervåking på Svalbard.
Komiteen er tilfreds med at Regjeringen foreslår
å bevilge 25 mill. kroner til et nytt kraftverk i Ny-Ålesund i 2009.
En stabil og best mulig renset energiproduksjon er viktig for Ny-Ålesund
som base for internasjonal klimaforskning.
Komiteen legger til grunn at
virkningene av klimaendringene vil bli særlig sterke i nord og i arktiske
strøk. Dette vil få dramatiske konsekvenser for natur, miljø, bosetting,
urfolk og næringsliv i disse områdene dersom ikke utslippene av
klimagasser reduseres. Komiteen mener at naturmiljøet
på Svalbard er særdeles sårbart for konsekvensene av klimaendringene. Komiteen er
fortsatt positiv til arbeidet med prosjektet "CO2-fritt Svalbard".
Komiteen viser til at Svalbard
opplever en tilstrømming av forskere som studerer den påvirkning
klimaendringene har på de arktiske områdene. Komiteen vil
vise til at Svalbard er en viktig arena for internasjonalt utdannings-
og forskningssamarbeid i nordområdene og at det må legges til rette
for at dette kan fortsette. Komiteen mener at Universitetssenteret
på Svalbard AS (UNIS) er en meget viktig del av nordområdesatsingen.
Komiteen imøteser den varslede
stortingsmeldingen om Svalbard, som etter planen skal legges fram
våren 2009.
Komiteen har for øvrig
ingen merknader, viser til proposisjonen og rår Stortinget til å
gjøre følgende
vedtak:
I
På svalbardbudsjettet for 2009 bevilges under:
Kap. | Post | Formål | | Kroner | | Kroner |
Utgifter |
1 | | Svalbard
kyrkje | | | | |
| 1 | Driftsutgifter
| | 3 650 000 | | |
| | | | | | | |
2 | | Tilskot
til kulturelle formål m.m. | | | | |
| 70 | Tilskot
til velferdsarbeid på Svalbard | | 960 000 | | |
| | | | | | | |
3 | | Tilskot
til Longyearbyen lokalstyre | | | | |
| 70 | Tilskot
til Longyearbyen lokalstyre | | 92 822 000 | | |
| | | | | | | |
5 | | Sysselmannen
(jf. kap. 3005) | | | | |
| 1 | Driftsutgifter
| | 27 050 000 | | |
| | | | | | | |
6 | | Sysselmannens
transportteneste (jf. kap. 3006) | | | | |
| 1 | Driftsutgifter
| | 73 000 000 | | |
| | | | | | | |
7 | | Tilfeldige
utgifter | | | | |
| 1 | Driftsutgifter
| | 3 950 000 | | |
| | | | | | | |
9 | | Kulturminnetiltak | | | | |
| 1 | Driftsutgifter
| | 2 100 000 | | |
| | | | | | | |
11 | | Bergmeisteren
(jf. kap. 3011) | | | | |
| 1 | Driftsutgifter
| | 1 380 000 | | |
| | | | | | | |
17 | | Refusjon
til Norsk Polarinstitutt | | | | |
| 50 | Refusjon
| | 2 800 000 | | |
| | | | | | | |
18 | | Fyr
og radiofyr | | | | |
| 1 | Driftsutgifter
| | 3 500 000 | | |
| | | | | | | |
19 | | Statens
bygningar på Bjørnøya og Hopen | | | | |
| 1 | Driftsutgifter
| | 5 950 000 | | |
| | | | | | | |
20 | | Statens
bygningar i Longyearbyen (jf. kap. 3020) | | | | |
| 1 | Driftsutgifter
| | 11 200 000 | | |
| 45 | Større
utstyrsinnkjøp og vedlikehald, kan overførast | | 600 000 | | |
| | | | | | | |
22 | | Likningsforvaltninga
for Svalbard | | | | |
| 1 | Driftsutgifter
| | 2 700 000 | | |
| | Totale utgifter | | | | 231 662 000 |
Inntekter |
3005 | | Sysselmannen
(jf. kap. 5) | | | | |
| 1 | Diverse
inntekter | | 250 000 | | |
| | | | | | | |
3006 | | Sysselmannens
transportteneste (jf. kap. 6) | | | | |
| 1 | Leigeinntekter
| | 1 200 000 | | |
| | | | | | | |
3020 | | Statens
bygningar i Longyearbyen (jf. kap. 20) | | | | |
| 1 | Inntekter
| | 3 250 000 | | |
| | | | | | | |
3030 | | Skattar
og avgifter | | | | |
| 70 | Skattar
m.m. | | 91 000 000 | | |
| 71 | Utførselsavgift
| | 5 000 000 | | |
| 72 | Utmålsgebyr,
årsavgift | | 1 110 000 | | |
| | | | | | | |
3035 | | Tilskot
frå statsbudsjettet | | | | |
| 70 | Tilskot
| | 129 852 000 | | |
| | Totale inntekter | | | | 231 662 000 |
II
Formues- og inntektsskatt til Svalbard for
inntektsåret 2009
§ 1 Bruksområde for vedtaket
Dette vedtaket gjeld forskotsutskriving og endeleg
utskriving av skatt på formue og inntekt for inntektsåret 2009 etter
føresegnene i lov av 29. november i 1996 nr. 68 om skatt til Svalbard.
Skattepliktige som nemnde i skattebetalingslova § 1,
jf. § 2, og svalbardskattelova § 5-1 første ledd, skal betale forskot
på formues- og inntektsskatt til Svalbard for inntektsåret 2009. Ved
utrekninga og innbetalinga gjeld føresegnene i dette vedtaket og
i skattebetalingslova.
§ 2 Skatt på formue
Skatt på formue blir utrekna etter desse satsane:
a) Personleg
skattepliktig og dødsbu:
Det blir nytta same satsar og grensebeløp som Stortinget
har vedteke skal gjelde på det norske fastlandet for formuesskatt
til staten og kommunane (maksimumssats).
b) Selskap og samanslutning som nemnt i
skattelova § 2-36 andre ledd, og som ikkje er fritekne etter skattelova
kapittel 2:
Det blir nytta same satsar og grensebeløp som Stortinget
har vedteke skal gjelde på det norske fastlandet for formuesskatt
til staten.
§ 3 Skatt på inntekt
Skatt på inntekt blir utrekna etter desse satsane:
Personlege skatteytarar skal ha eit frådrag
i alminneleg inntekt som omfattast av b) på 20 000 kroner.
§ 4 Avrundingsreglar
Ved utrekning av skatt ved likning skal stipulert formue
avrundast nedover til næraste heile 1 000 kroner, og inntekt avrundast
nedover til næraste heile 100 kroner.
Ved utrekning av skatt ved lønnstrekk skal inntekta
avrundast nedover til næraste heile krone.
§ 5 Normalrentesatsen for rimeleg lån i
arbeidsforhold
Normalrentesatsen som nemnd i skattelova § 5-12
fjerde ledd, jf. svalbardskattelova §§ 3-1 og 3-2, skal vere den
same som Stortinget har vedteke skal gjelde på det norske fastlandet.
III
Bestillingsfullmakt
Stortinget samtykkjer i at Justisdepartementet
i 2009 kan bestille varer for inntil 3 mill. kroner ut over den
totale løyvinga som er gitt under kap. 5 post 1 på svalbardbudsjettet.
IV
Merinntektsfullmakter
Stortinget samtykkjer i at Justisdepartementet
i 2009 kan overskride løyvinga under
1. kap. 5 post 1, tilsvarande
det inntektsførte beløpet under kap. 3005 post 2
2. kap. 6 post 1, tilsvarande det inntektsførte beløpet
under kap. 3006 post 2.
V
Avgift av kol som blir utført frå Svalbard
for
budsjettterminen 2009
For budsjetterminen 2009 skal det svarast avgift til
statskassen av kol som blir utført frå Svalbard, etter følgjande
satsar:
1,0 pst. av verdien
for dei første 100 000 tonna,
0,9 pst. av verdien for dei neste 200 000
tonna,
0,8 pst. av verdien for dei neste 300 000
tonna,
0,7 pst. av verdien for dei neste 400 000
tonna,
0,6 pst. av verdien for dei neste 500 000
tonna,
0,5 pst. av verdien for dei neste 600 000
tonna,
0,4 pst. av verdien for dei neste 700 000
tonna,
0,3 pst. av verdien for dei neste 800 000
tonna,
0,2 pst. av verdien for dei neste 900 000
tonna.
0,1 pst. av verdien for dei neste 1 000 000
tonna.
Oslo, i utenrikskomiteen, den 3. desember 2008
Olav Akselsen |
Hill-Marta Solberg |
leder |
ordfører |