1. Innledning

  Til Stortinget.

       Dette framlegget vert fremja i dokumentet:

       « Stortinget ber Regjeringa sørge for retningslinjer og tiltak som sikrer tegnspråk- og norskopplæring for døve og sterkt hørselshemmede barn under skolepliktig alder. Den spesialpedagogiske delen av opplæringa må integreres i det daglige tilbudet og være gratis. Der barnetallet tilsier det, bør det spesialpedagogiske integrerte opplegget være 4-6 timer daglig. Tidlig veiledning til foreldre må også sikres. »

       Forslagsstillaren syner til at lovverket slår fast døve og sterkt tunghørte barn sin rett til teiknspråkopplæring. Manglande forståing for døve sine behov og dårleg kommuneøkonomi har likevel ført til at spesialbarnehagane for døve nå vert bygde ned og godt fungerande fagmiljø øydelagde. Forslagsstillaren meiner difor det er naudsynt med klåre retningsliner frå departementet for å sikre døve barn sine rettar.