Frank Edvard Sve (FrP): Kan samferdselsministeren leggje fram nye anslag på byggekostnadar for Voldatunellen, og samtidig leggje fram kva dette eventuelt medfører i berekna overføring av desse kostnadane til innbyggjarane og næringslivet frå AP regjeringa, gjennom auka berekna bompengar?
Begrunnelse
Voldatunellen i Møre og Romsdal er som kjent skrota ut av den reelle NTP en frå dagens AP regjering, og skubba ut av planen sin fyrste 6 årsperiode, og ut av Statens vegvesen sin handlingsplan.
Det viser seg no at alle vegprosjekt i Norge har fått ei n formidabel kostnadsvekst med bakgrunn i AP regjeringa sin politikk, krav om nvekting av miljø og klima i alle anbodskonkurransar og no også krav om nullutslipps anleggsmaskiner, som i rapport frå MEF (maskinentreprenørenes forbund) viser til vert omlag 89% dyrare anleggsdrift enn for konvesjonell drift.
Statsministeren har også brukt som argument for å kunne skrote prosjekt innan samferdsel som AP ikkje ynskjer å bygge, høg prisvekst, ein prisvekst Støre og co har hovudansvaret for.