Søk
Søk i saker og publikasjoner fra Stortinget og regjeringen og redaksjonelle artikler tilbake til 1996. For historiske saker, se eget søk.
Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
Om statsråden meiner at statsforvaltarane klagar på for mange vedtak i kommunenes innvilgelser i dispensasjonssaker
Datert: 08.01.2025
Besvart: 15.01.2025 av kommunal- og distriktsminister Erling Sande

Helge André Njåstad (FrP): Å skape private arbeidsplasser i Distrikts-Noreg er viktig for mange lokalpolitikarar. Kommunar som har fått grunnlovfesta sitt lokale sjølvstyre, forsøker å vera ein tilretteleggjar for å møta næringslivet sine behov. Ofte møter kommunane på innblanding frå statsforvaltarane som hindrar lokale løysingar. Eit nyleg eksempel på dette er frå Tysnes, der kommunen sa ja til dispensasjon for eit næringsbygg på eit allereie planert område. Her klaga statsforvaltaren.
Meiner statsråden at statsforvaltarane klagar på for mange lokale vedtak?