Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Inga Kvalbukt (Sp) til barne- og familieministeren

Om å bedre _krisesentrenes vilkår_

Datert: 24.02.2000
Besvart: 01.03.2000 av barne- og familieminister Valgerd Svarstad Haugland

Inga Kvalbukt (Sp)

Spørsmål

Inga Kvalbukt (Sp): Krisesentrene gjør en stor innsats når det gjelder å motarbeide vold i samfunnet og i arbeidet for å bøte på den skade og den angst vold skaper. Mange av krisesentrene arbeider under svært vanskelige vilkår.
Vil statsråden ta initiativ for å bedre krisesentrenes forhold?

Les hele debatten