Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra John I. Alvheim (FrP) til helseministeren

Om at utnyttelsen av ordningen med _fritt sykehusvalg_ er svært dårlig, og betydelig behandlingskapasitet ikke benyttes

Datert: 16.01.2002
Besvart: 23.01.2002 av helseminister Dagfinn Høybråten

John I. Alvheim (FrP)

Spørsmål

John I. Alvheim (FrP): Utnyttelsen av ordningen med fritt sykehusvalg er fortsatt svært dårlig og betydelig behandlingskapasitet, både i det offentlige og private helsevesen, benyttes ikke.
Hva kan statsråden gjøre med dette på kort sikt?

Les hele debatten