Søk
Søk i saker og publikasjoner fra Stortinget og regjeringen og redaksjonelle artikler tilbake til 1996. For historiske saker, se eget søk.
Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.
I forbindelse med debatten om modernisering, effektivisering og forenkling i offentlig sektor 31. januar 2002, ble det fattet vedtak om at "Stortinget ber Regjeringen sikre offentlig sektors evne til å rekruttere og beholde arbeidskraft gjennom likelønn for kvinner og menn og en offensiv lønns- og arbeidsgiverpolitikk". På hvilken måte vil statsråden følge opp dette vedtaket?
Datert: 17.04.2002
Bortfaller grunnet spørrers forfall/spørrer ikke til stede

Karin Andersen (SV): I forbindelse med debatten om modernisering, effektivisering og forenkling i offentlig sektor 31. januar 2002, ble det fattet vedtak om at "Stortinget ber Regjeringen sikre offentlig sektors evne til å rekruttere og beholde arbeidskraft gjennom likelønn for kvinner og menn og en offensiv lønns- og arbeidsgiverpolitikk".
På hvilken måte vil statsråden følge opp dette vedtaket?