Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Bent Høie (H) til kommunal- og regionalministeren

Om å involvere Stortinget i det videre arbeidet med _å gjeninnføre differensiert arbeidsgiveravgift_ i større deler av landet

Datert: 08.02.2006
Rette vedkommende: Finansministeren
Besvart: 15.02.2006 av finansminister Kristin Halvorsen

Bent Høie (H)

Spørsmål

Bent Høie (H): På hvilken måte har Regjeringen tenkt å involvere Stortinget i det videre arbeidet med å gjeninnføre differensiert arbeidsgiveravgift i større deler av landet?

Les hele debatten