Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Freddy de Ruiter (A) til samferdselsministeren

Om hvor mye _etablering og drift av et eventuelt eget veitilsyn_ vil koste

Datert: 11.05.2010
Besvart: 26.05.2010 av samferdselsminister Magnhild Meltveit Kleppa

Freddy de Ruiter (A)

Spørsmål

Freddy de Ruiter (A): Regjeringen har initiert NOU 2009: 3 som vurderer etablering av et eget veitilsyn, og et flertall i utvalget som har foretatt utredningen anbefaler å etablere et slikt tilsyn. Regjeringen har dette til vurdering.
Hvor mye vil etablering og drift av et eventuelt veitilsyn koste?

Les hele debatten