Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Jon Georg Dale (FrP) til kommunal- og regionalministeren

Om å sikre at kommunane i større grad enn i dag bidreg til at alle lærarar som har behov for fagleg påfyll får _tilgang til etter- og vidareutdanning_

Datert: 10.05.2011
Rette vedkommende: Kunnskapsministeren
Besvart: 18.05.2011 av kunnskapsminister Kristin Halvorsen

Jon Georg Dale (FrP)

Spørsmål

Jon Georg Dale (FrP): Nye tal viser at medan 4 000 lærarar søker om vidareutdanning i år, vil berre om lag 1 500 få tilbod frå sin kommunale arbeidsgjevar om å gjennomføre dette. Kompetansen til læraren er den viktigaste faktoren for å styrke læringa i skulen. Difor er det eit paradoks at kommunane ikkje tek sin del av ansvaret for etter- og vidareutdanninga for sine lærarar.
Kva vil statsråden gjere for å sikre at kommunane i større grad enn i dag bidreg til at alle lærarar som har behov for fagleg påfyll får tilgang til etter- og vidareutdanning?

Les hele debatten