Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Bent Høie (H) til helse- og omsorgsministeren

Om at _innbyggere i Helse Nord med MS_ får avslag på søknader om å delta på rehabiliteringsopphold på MS-senteret i Hakadal, og hvorvidt det skal være så store forskjeller mellom regionene

Datert: 15.11.2012
Besvart: 21.11.2012 av helse- og omsorgsminister Jonas Gahr Støre

Bent Høie (H)

Spørsmål

Bent Høie (H): Innbyggere i Helse Nord med MS får i praksis konsekvent avslag på søknader om å delta på rehabiliteringsopphold på MS-senteret i Hakadal. Det betyr at innbyggere i en hel landsdel er avskåret fra å få en spesialisert rehabilitering sammen med andre som har samme sykdomserfaring.
Mener statsråden at det skal være så store forskjeller mellom regionene?

Les hele debatten