Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Rigmor Aasrud (A) til næringsministeren

Om hva som er status for samarbeidsavtalen som Stoltenberg-regjeringen inngikk med paraplyorganisasjonene til de _ideelle aktørene som leverer tjenester på helse- og sosialfeltet_

Datert: 10.11.2014
Besvart: 26.11.2014 av næringsminister Monica Mæland

Rigmor Aasrud (A)

Spørsmål

Rigmor Aasrud (A): Regjeringen har i flere sammenhenger uttalt at de vil videreføre den samarbeidsavtalen som Stoltenberg-regjeringen inngikk med paraplyorganisasjonene til de ideelle aktørene som leverer tjenester på helse- og sosialfeltet. Samarbeidsavtalen forutsetter at det avholdes minst to møter i året.
Hva er status for arbeidet, og hvilke resultater er oppnådd etter at regjeringen Solberg tiltrådte?

Les hele debatten