Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Spørretimespørsmål fra Heidi Greni (Sp) til kommunal- og moderniseringsministeren

Om at _vanntapet fra våre vannledningsnett_ er beregnet til en årlig kostnad på 1,6 mrd. kroner, og hvilke tiltak statsråden mener må iverksettes fra statens og kommunesektorens side

Datert: 17.11.2016
Rette vedkommende: Helse- og omsorgsministeren
Besvart: 23.11.2016 av helse- og omsorgsminister Bent Høie

Heidi Greni (Sp)

Spørsmål

Heidi Greni (Sp): Vanntapet fra våre vannledningsnett er beregnet til en årlig kostnad på 1,6 mrd. kroner.
Mener statsråden dette er et problem som må løses, og hvilke tiltak mener han i tilfelle må iverksettes fra statens og kommunesektorens side?

Les hele debatten