Du bruker en gammel nettleser. For å kunne bruke all funksjonalitet i nettsidene må du bytte til en nyere og oppdatert nettleser. Se oversikt over støttede nettlesere.

Stortinget.no

logo
Hopp til innholdet
Til forsiden
Til forsiden

Muntlig spørsmål fra Per-Kristian Foss (H) til olje- og energiministeren

Om norsk _elproduksjon basert på gass_ med mulighetene som nå ligger i Hydros og kanskje også Statoils prosjekter for produksjon uten CO¨2-utslipp av stort omfang

Datert: 29.04.1998
Besvart: 29.04.1998 av olje- og energiminister Marit Arnstad

Per-Kristian Foss (H)

Spørsmål

Ved å trykke på «Les hele debatten»-lenken under kommer du til referatet fra stortingsmøtet, der spørsmålet og svaret er gjengitt.

Les hele debatten